Min favoritfamilj!

    Hejhej! Idag har jag spelat lite sims och jag kan berätta lite om familjen jag håller på med nu, så lägger jag också upp lite bilder. 
 
Mamman heter Elena, pappan heter Johnny. Deras första barn dom fick, heter Tony. Tony är väldigt slabbig, atletisk och snobbig. Han skryter mycket, och han tror att han kan få vem som helst. Det var en helt vanlig dag, Elena hade ledigt eftersom hon var gravid och skrev på sin bok. Johnny var på jobbet och han jobbade inom affärer. Och Tony, han var i skolan. Plösligt visste Elena att hon var tvungen att åka till sjukhuset, snabbt! Barnet var påväg. Johnny fick åka ifrån jobbet, till sjukhuset. Dom hade fått tvillingar, och båda var flickor. Den ena döpte dom till Lacey, och den andre fick heta Julie. Redan efter bara några dagar så kunde både Lacey och Julie gå, prata, och använda pottan. Lacey fick det bruna håret efter Johnny och Julie fick det blonda efter Elena. Elena hade färgat håret dagen efter tvillingarna föddes.
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

simsprincess.blogg.se

Hej, jag är en tjej på några höstar. På min fritid så spelar jag bland annat mycket sims och det är väl därför jag skapade denna bloggen. Här kan du läsa om mina spel på sims, hoppas du får en bra simsläsning!

RSS 2.0